27 kwietnia 2014

and this is the end

Ostatnio doszłam do wniosku, ze nie wchodzę juz na stardoll, a tym bardziej na kreszowe. tak więc zdecydowałam odejść  z bloga. Ten post jest moim pożegnaniem. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i oczywiście właścicielkom bloga za możliwość pisania dla czytelników kreszowe. Robienie stylizacji dla was było dla mnie przyjemnością. Mam dla was jeszcze jedną, juz ostatnią stylizację, trochę starą, ale zawsze coś. Na koniec tego niezaprzeczalnie śłitaśnego pożegnania życzę kreszowe coraz więcej obserwatorów, więcej miłych komentarzy i cudownych stylizacji :******

4 komentarze:

  1. Szkoda :c
    Stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie, tylko nie to ;__;
    Będę za Tobą cholernie tęsknić, i za Twoimi genialnymi stylizacjami również. Miałaś taki "dorosły", że się tak wyrażę, styl..
    Stylizacja bardzo ładna. Szkoda że ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tak lubię Twoje stylizacje :( I gust muzyczny i wszystko :(

    Tę stylizację też lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jak zwykle świetna,tylko wielka szkoda że ostatnia. Będzie mi ciebie brakować :c
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń