20 września 2012

Dni przytulania dziewczyn .


Dziś jest dzień całowania dziewczyn . Na szcęście (?) u mnie w szkole nie został obchodzony :) Ostatnio w internecie było dużo obrazków z przypomnieniem że tego i tego dnia jest dzień PRZYTULANIA DZIEWCZYN. Nie dziwi was fakst że zawsze jest to inna data? Przytulanie akurat lubię wieć mnie to cieszyło :3 Przechodząc do stylizacji . Znów jest odważna ponieważ dominują w niej mocne kolory . Staram się od niedawna aby stylizacje nie zawierały wyłącznie dwóch. Długo nie mogłam znaleźć żółtej góry - uparłam się że taki właśnie kolor będzie mieć . W starplazie nic ciekawego nie ma , więc przeszłam do bazarku gdzie znalazłam tą kurtkę za całe 14sd (!). Przepraszam że kolejny raz użyłam tej torby , jednak jest ona chyba jedyną czarną torbą na stardoll. (przynajmniej w starplazie). Nie przedłużając przechodzimy do stylizacji :





Top - Fallen Angel
Kurtka - Rio
Rurki - StarDesing
Platformy - Jean Paul Gaultier Tribute
Torba (♥) - WOTW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz