24 września 2012

New .

 
Postanowilam ze bede  dodawac na bloga posty w  'new 'czyli to co kupilam . Niektórzy mogą powiedzieć że nie ma się czym pochwalić , natomiast mnie te ciuszki urzekły :)*
 

1, 2, 3 - spodnie StarDesign /10sd
kocham projektować i kupowć rurki StarDesign w różnych kolorach . Swietnie się komponują ze wszystkim.
4 - kamizelka Jean Paul Guiter /19sd
jeszcze niadawno była w starplazie i szczerze mówiąc niewiem czemu jej nie kupiłam . podczas wczorajszego przeglądu bazarku , znalazłam ją i stwierdziłam must have.
5 - pasek Bonjou Bisou/ 8sd
 weszłam na jedno z kont mojej koleżanki i zobaczyłam to cudeńko . szybko poleciałam do bazaru i zaczęłam szukać mojej 'perełki'
6 - top - Rio/ 20sd
Swietnie narysowany top . Urzekł mnie , więc pomimo jego wygórowanej ceny (w końcu to HB) kupiłam i odrazu stworzyłam z nim stylizacje . cudoo *-8
7 - oxordy Bonjour Bisou/ 56sm
aww , zakochałam się *-* nigdy wcześniej ich nie widziałam a są w starplazie całe wieki (konwersacja z koleżanką) . MUUST HAVEE !
8, 9- torebka It Girls/ 61sm , /72sm
czarna torebka pasuje wszędzie

Co o tym myślicie?

* orginalny pomysł xXxEwelina1996xXx , otrzymałam zgodę na dodawanie takich postów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz