12 września 2013

everything is falling, let's be positive.


Alfie odeszła, z ManiakPupili muszę pogadać, Alice.. hm.. pisała że chyba się pożegnamy. Jestem w rozsypce, zostawiłam bloga a teraz mam konsekwencje, cóż.. Damy rade, nie? (nie ma to jak pozytywne myślenie)

__________

Takie tam ostrzejsze, nawet klimat tła trza było zmienić. Smutne, bo wszystko się wali, nie? c:


Top - B.Bisou
Kurtka - Royalty
Spodnie - Supertrash
Buty - StarDesign
Bransoletka - LE
Kopertówka - Mark Fast Tribute

3 komentarze:

  1. Stylizacja ładna, ale ułożenie kopertówki średnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko się czasem nie poddawać, zgłosiłam się na redaktorkę Kreszowe ponieważ uwielbiałam tego bloga, jego klimat, wygląd, ludzi którzy go tworzyli. Nie może się rozpaść tylko dlatego, że kilka osób nie ma czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zostaje i nie zamierzam odejść. Damy radę, skarbie c:

    OdpowiedzUsuń