26 września 2013

Nie potrafię skoczyć w dół, nie umiem wyjść na brzeg

Idzie ktoś na koncert Serja Tankiana w Wa-wie? Ja się staram o bilety w escerock, bo mój brat powiedział, że "jakby miał bilety to by poszedł ze mną". No to się staram. Tylko że ja nigdy nie byłam na koncercie, w ogóle się zachować nie umiem, o ja sierooooota. I proszę mi, wielcy mądrzy "rockowcy" co nigdy nic nie widzieli, nie pisać, że "to się czuje i to trzeba zobaczyć i jakoś będzie, bo jak będziesz z ludźmi to po prostu jakoś wyjdzie". Tylko ze ja nie umiem okazywać emocji, taka sytuacja ;) 


 wianek Pretty 'n Love
lenonki Riviera
sweter Pretty 'n Love
koszula z kołnierzykiem Film Theory
wystająca koszulka darmówki
spodnie mój projekt
torebka tingeling
buty darmówki



2 komentarze:

  1. Nie chodzę na koncerty, nie jestem wielkim rockowcem i również nie umiem okazywać (a może nie lubię?) uczuć, więc w sprawach zachowania na koncertach Ci nie pomogę.

    Ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń