28 września 2013

I'm not lazy, I'm a cat

Podoba mi się ta stylizacja. Robiona na szybko, a taki satysfakcjonujący efekt.

Widzicie wianek? Po założeniu na mój biały wianek takiej czapeczki: 
Wychodzi taki fajny efekt. W ogóle, ta czapka dużo możliwości daje. Można założyć na t-shirt (co też miałam uczynić, ale taki wianek wygląda świetnie, nie mogłam się oprzeć) i mamy genialną, "ręcznie farbowaną" koszulkę.


wianek+ czapka z Film Theory
t-shirt Archive (niedostępna w starplazie)
pasek Apies Ski
spódnica Bizou (niedostępna w starplazie)
skarpetki Pretty 'n Love
buty Fallen Angel
torebka  Archive (niedostępne w starplazie)



A tu macie piosenkę, która ostatnio się taka popularna zrobiła, w radiu leci i w ogóle. Usłyszałam ją z bratem w radiu, i kurczę, sytuacja tak jak zawsze - "o, w radiu leci, zaczyna być popularne". Czyli że my zawsze znamy piosenki zanim są jeszcze znane, hipsta.
Znaliśmy Gangnam Style jak miało jeszcze 3 tys. wyświetleń ;)


5 komentarzy: