31 lipca 2012

Don't Cry .


Dotychczas sklep Wild Cindy wydawał mi się badziewny , i chyba nadal tak myślę , z wyjątkiem jednej tuniki :3 Urzekła mnie jak cholera . Nie pomyślała bym że w takim sklepie znajde coś  tak wspaniałego ! Trochę dodatków i wuala ! Dodaję diwe wersje - jestem niezdecydowana co do wyboru jednej :)





                             Tunika - Wild Cindy                                       Tunika - Wild Cindy
                            Pończochy - Desades                                   Zakolanówki - Evil Panda
                 Platformy - Fallen Angel & Basisc                             Platformy - Fallen Angel
                          Lenonki - Bonjou Bisou                             Spodenki - Frankie Morello Tribute
                                                                                                   Lenonki - Bonjou Bisou



4 komentarze:

  1. Również bardzo lubię tą tunikę, nie wiem, dlaczego jej jeszcze nie kupiłam. xD
    Obie stylizacje ładne, ale bardziej podoba mi się ta po prawej.
    I do tego wieeelki plus za Gunsów. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie mogłam zdecydować więc stawiłam obie , aczykolwiek na moim profilu widnieje również ta po prawej . Kocham Gunsów :)

      Usuń
  2. Zgadzam się!2 jest świetna!

    OdpowiedzUsuń