31 lipca 2012

Make - up .


OMG , mój pierwszy poradnik makijażowy jaki robiłam w swoim życiu O.O Bardzo proszę o wyrozumiałość .


Wokół oczu malujemy czarnym eleynerem , tak jak na obrazku wyżej .


Używamy czarnego tuszu pogróbiającego . Pogrubiamy maksymalnie górne i dolne rzęsy .


Oraz wydłużającego . Wydłużamy maksymalnie górne i dolne rzęsy .


Do końca rzęs malujemy granatowym cieniem do powiek , tak jak na obrazku wyżej .


Teraz dodajemy turkusowy cień do powiek , tak jak na obrazku wyżej .


Używamy czarnej kredki do oczu na dolną powiekę i kawałek górnej , tak jak na obrazku wyżej .


I oto nasz efekt końcowy :3


11 komentarzy:

  1. Ciut nierówno,ale kto oprócz Natki maluje oczy tip-top?Ja jestem na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa...może ja też zrobię make-up....Się zobaczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolorystyka, co prawda trochę krzywo, ale co tam. Fajny efekt dają takie oczyska *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ann,na jakiej stronie przerabiasz fotki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuuu... Napewno kiedyś wykorzystam. * 3*

    OdpowiedzUsuń