24 lipca 2012

Smells Like Teen Spirit .


Właśnie dostałam się do załogi 'Stardoll wzgledem mnie' (okres próbny) i powiem wam , że się cieszę :) Ogółem zapraszam na tego bloga , jeśli chodzi o stylizacje , jest on dość ciekawy. A jak już o stylizacjach to tę zrobiłam kilka dni temu , jestem z niej super zadowolona :) Co prawda , ostatnio jakoś platformy i pończochy są dość częste w moich stylizacjach , ale mam nadzieje że  mi wybaczycie :C Nie przedłużając pokazuje wam efekty :)



Top (składający się z 3 topów) - Fallen Angel & Evening Falls
Mini - StarDesign
Pończochy - LE
Platformy - Fallen Angel & Basisc
Torebka - Bonjour Bisou
Okulary - darmówka





Co do piosenki to chciałam tylko poinformować że jestem wielką fanką Nirvany i to nie jest jedyna piosenka tego zespołu którą znam.

1 komentarz:

  1. Podoba mi się stylizacja, jedyne co bym zmieniła to te podkolanówki, wydaje mi się, że nie pasują. Reszta wydaje się spoko, ja też często łączę obuwię w ten sposób. Dodatkowy plus za okulary w rółtych oprawkach ;)

    OdpowiedzUsuń