10 lipca 2012

From the inside .


Wkacje , a ja zmęczona ? I to pomimo tego że wstałam o 11 ? Dobra , dobra może trochę wczoraj za długo siedziałam , bo poszłam spać około 3 w nocy .. ( o tej porze są najciekawsze thilery >.>)  Dziś też już wyczytałam w programie telewizyjnym ciekawe seanse (jak cudownie mieć tv w pokoju ^^) Jutro pewnie nic nie dodam ponieważ idę się z koleżankami w miasto :3

Muszę poszukać redaktorki  najprawdopodobniej będzie to dziewczyna która pisała świtne posty na moim poprzednim blogu  tylko ciekawe czy sę zgodzi ;/

Dziś przeglądałam swoją szafę planując zrobić stylizację bez żadnych wydatków , czyli z tego co mam . I jak z wykle nie udało mi się . Ale w sumie to już rutyna :D Mam nadzieje że mi wybaczycie brak zmian co do tatuaży , ale przywiązałam się ♥.


Top - Fallen Angel
Szorty - Basisc
Trampki - Evil Panda
Paski & Tatuaże - Fallen Angel & Evil Panda




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz