11 lipca 2014

Ankieta i zamknięcie bloga na czas pracy

Żeby móc spokojnie "pobawić się" z wyglądem bloga, stronami, partnerstwami, ustawieniami wszystkiego (i żebyście nie widywali tu różnych dziwnych, nieskończonych rzeczy) ustawię bloga na prywatny na czas, ehm, nieokreślony, ale niedługi.

Wczoraj się na dodatek dowiedziałam, że muszę wyjechać, na bodajże tydzień, ale to nic. Prace trwają i będę się starać podczas nieobecności w domu też coś zrobić.

Planuję po prostu ogarnąć wygląd i ustawienia bloga - od dawna nikt się tym nie zajął. Pousuwać stare strony, dodać nowe (na pewno aktualizacja sekcji 'redaktorzy'...), ot, takie małe-wielkie rzeczy. Może nowy design.

***
Tutaj także, dodam na bloga ankietę, co i jak chcecie. Proszę, ja wiem - mamy 273 obserwatorów, i 3-4 komentujących. To jest miazga. Ale jeśli chodzi o ankietę, to możecie poświęcić te kilka sekund żeby mi pomóc, co? W końcu to dla Was.
***

Więc gdybyście natrafili na inf. od bloggera, że blog jest prywatny - wiedzcie, że to nie moje widzimisię, tylko właśnie coś robię. W każdej innej chwili blog będzie otwarty, a ankieta będzie na Was gorąco czekać ;) Mam nadzieję, że wszyscy będziemy pozytywnie zaskoczeni (albo i nie, ale by efekt był zadowalający.

Życzę miłych wakacji
-Natalia.

4 komentarze:

  1. Powodzenia, ciekawe jak ci to wyjdzie :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia, wzięłam udział w ankiecie, i czekam na nową odsłonę Kreszowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na zmiany, czekamy na powrót Ann (!), czekamy na nowe KRESZOWE.

    Powodzenia Natalia, coś czuję, że czeka Cię masa pracy ;)

    OdpowiedzUsuń