07 października 2012

New



Rurki - StarDesign
ja poprostu kocham ten fason ze stardesgin , to chyba widać.
Bordo spodnie - Rio
Poprostu urzekły mnie
Sweterek - archive
Poprostu must have ♥♥♥♥
Blezer - Bonjour Bisou
jest genialny, i tyle
Kapelusz - Bonjou Bisou / bazar
szukałam nieco innego nakrycia głowy , jednak ten równiez mi odpowiada .
Koszulka - It Girls /bazar
Wspaniała pod bezer , kurtkę , czy kamizelkę , jedyne 9sm !!!
Szalik - Rio /bazar
bardzo tani dodatek - 30sm
Czarne Oxfrordy - It Girls/bazar
Kocham oxfordy , ale znalazłam za niewykłą cenę - 17sm!!!!!!!
Brązowe sandały ze skarpetami - It Girls
Na początku , spodobały mi się , ale teraz mam mieszanie uczucia co do nich...
Białe buty - Rio
pasujące do każdego rodzaju stylizacji
Białe szpilki - archive
Cudo ♥



Co myślicie o moich zakupach ?

1 komentarz:

  1. Spodnie-genialne,nie ma co mówić.Sweter jest nieziemski,blazer ciekawy ,kapelutek niczego sobie.Mam wątpliwości co do bluzki w której biust wydaje mi się za duży.Futerko ma ciekawą fakturę,jeśli mogę to tak nazwać.Buty są ok,ale te sandały mnie nie zachwycają:)Ogółem 'połów'uważam za udany.

    OdpowiedzUsuń