13 października 2012

New .


W starplazie wyprzedasz 50% , więc Anne wybrała się na małe zakupy :)



Beżowy blezer - WOTW
Jest całkiem okej.
Jeansowa kurtka - Pretty In Love
musthave ♥.♥
Czarny blezer - It Girls
Do eleganckich stylizacji
Leginsy (2) - Apres Sky
Pomimo tego że w sp są od dawna, to dopiero gdy zocazyłam je w realu (h&m) stwierdziłam ż są śliczne .
Pończochy - Bonjour Bisou
Lubię pończochy i zakolanówki.
Apaszka - It Girls
Napewno się przyda na jesień i zimę.
'Coś na głowe' - Bonjour Bisou
hah, niewiedziałam jak to nazwać. :D
Torba - WOTW
Jest super.
Kopertówka - It Girls
Zwykła, najzwyklejsza kopertówka
Zimowe buty (3) - UGG
Na zimę :) nie jestem zbyt przekonana do czarnych..
Szpilki z platormą - Bonjour Bisou
są śliiiicznee !
Oxoordy - WOTW
must have każde oxordy.
Torba - It Girls
Urzekła mnie czymś.


Jak oceniacie moje zakupy ?

1 komentarz:

  1. Moje ulubione rzeczy z tej listy to blazery,kurtki,zakolanówki,coś na głowę oxfordy i teczka.Nie wiem czemu ale buty z UGG mnie nie przekonują.Legginsy też fajne.Ogółem całkiem udane zakupy.

    OdpowiedzUsuń