17 października 2012

The Doors- Riders On The Storm

Hejka! Dzisiaj stylizacja podobna do poprzedniej, ale co najważniejsze jest lepsza! Wcześniej słyszałam ten kawałek, ale dopiero teraz zwróciłam na niego uwagę! Ale ja głupia! Przecież on jest świetny ;) 
Mam wątpliwości co do glanów, piszcie czy pasują :)
***
***
♥♥♥Opaska- Special Offer
♥♥♥Okulary- Beastly
♥♥♥Bluzka z kołnierzykiem- Bonjour Bizou
♥♥♥Sweter- Archive
♥♥♥Torba- It Girls
♥♥♥Szorty- Rio
♥♥♥Podkolanówki- Evil Panda
Glany- Fallen Angel
***

2 komentarze:

  1. Hej! Bardzo podobają mi się wasze stylizacje! Może szukacie kogoś do zespołu? :) Zapraszam do obejrzenia mojego albumu i liczę, że się do mnie odezwiecie :*

    pozdrawiam!

    Kolorowa.miss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło nam żee podobają ci się nasze stylizacje :) szukamy , jednak w nieco innym stylu niż twój pozdrawiam :)

      Usuń