23 października 2012

NEW.


Golf - Apres Sky - 8sd
Do zimowych i jesiennych stylizacji.
Kurtka - Fallen Angel - 10sd
Must Have.
Czarna max - Basisc - 50sm
maxi *-*
Spodnie - Bonjour Bisou /sb - 139sm
potrzebny ksiądz. zakochałam się .
Niebieska max  - Voile - 50sm
jak wyżej - maxi *-* love .
Niebieska torebka - It Girls - 7sd
Uważam jest jest ładna i bedzie pasować do pewncyh platform (ciężko do nich znaleźć dodatki)
Krawat - Bonjour Bisou / sb - 19sm
Bardzo tani dodatek który bedę mogła łatwo użyć.
Spódnica - It Girls / sb - 156sd
Nie planowałam jej zakupu. Tak wyszło przy zakupie reklamy gzdie musiałam jakoś przekazać stardollary. Powiem że cieszę się że akurat to zostało wystawione.
Koszula - WOTW - 8sd
must have.
Spodenki - Rykiel - 15sd
Są ładnie narysowane , w ładnym kolorze. posiadają wysoki stan co lubię .
Buty - Fallen Angel, Velvet Orchid, Desades, Evil Panda
Jestem nieco uzależniona od kupowania butów co potem skutkuje wyrzuconymi sd w błoto jak w przypadku pierwszym .
Torba - It Girls - Miss Sixty - 50sm, 14sd
must have. Świetnie narysowanie , pasujące do wielu stylizacji i poprostu mi się podobają .

Co sądzicie o moich zakupach ? Udane ?

1 komentarz:

  1. Tym razem wszystko mi się strasznie podoba.Serio serio.Połów uważam za b.udany.

    OdpowiedzUsuń