27 marca 2014

A więc te wyczekiwane wyniki. Wzięłam pod uwagę wszystkie komentarze, nawet te po czasie (chocc szczerze to nie sprawdzałam czy takie były..)

1x 250sd - ojtyja
3x 100sd - FantasticLove2 , malutkacandy , milusia.misie
2x 50sd - zizi009 , Duquuesa10
3x  20sd - iskant , Adax0 , natabuziak

spodnie - klamar33
bluza - CzarnaGotka
futerko - Zuzka2102
blezer - szu_szu

Po stardollary zgłaszacie sie do mnie (Yuki.x3) natomiast po ubrania do Natalki (natkapony)
Na zgłoszenie się macie 48h, inaczej nagroda przepada.


Jeszcze raz za wszystko was przepraszam. Niedziela z KRESZOWE odbedzie się w tą sobotę już na 100% i będą to mini konkursy, natomiast reszta niedziel to mini loterie. Komentator miesiąca zostanie ogłoszony tylko na marzec (w lutym mnie za długo nie było, nawet nie miałam jak poczytać...)

4 komentarze: