01 marca 2014

Oh it’s enough to be better



Krzywy ten kapelusz, ale nie chce mi sie poprawiać. 
Całkowicie zapomniałam o lekturze więc muszę przeczytać Syzyfowe Prace na poniedziałek. Ciężko jest. Żeromski chyba wiedział, że kiedyś jego książka będzie lekturą i utrudnił ją brakiem ciągu przyczynowo-skutkowego...

top - star desing
spódnica - saint laurent
kimono - folk
futerko - archive
buty - archive
torebka - decades
okulary - voile
naszyjnik - fallen angel/ velvet orchid
kapelusz - bonjour bizou


7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna i ciekawa stylizacja. Najbardziej podoba mi się to że wszystko pasuje kolorystycznie c:
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozbyłbym się okularów, reszta super :)

    Piosenkę przesłuchałem, bardzo fajna c: Pamiętam jak czytałem Syzyfowe Prace rok temu i też mi się nie podobały. Nie lubię okresu Młodej Polski...

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiększyłabym screen, ogółem jest okej i fajne kimono.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wywaliłabym okulary, poza tym świetna stylka, zwłaszcza kolorystyka zasługuje na uwagę.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  5. krzywy kapelusz nawet lepszy XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Strój jest boski, ale dodatki jakoś mi tu nie pasują.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko bluzka przypadła mi do gustu. :))

    OdpowiedzUsuń