22 marca 2014

London Leatherboys

"Już, już, już, nie wytrzymuję tempa", mam fazę na rocka psychodelicznego, głowa mnie boli, znam dyskografię Iron Maiden na pamięć, i wybaczcie, że jednak rzadko piszę.

Co do stylizacji, jest ostro, jest niemiło, tak jak ma być. Ma przytłaczać. Stąd czarne usta. Lubię czarny humor. Uwielbiam ironię - stąd wianek.

+ Czy sprzedawanie ubrań przez internet to dobry pomysł? I polecacie jakąś stronę, bo allegro, no nie wiem. Przejrzałam szafę, trochę tego jest, nawet rzeczy które nosiłam raz bądź wcale. A kasy nie mam...


kurtka Evil Panda
bluzka Bizou
spódnica Cheap Monday
zakolanówki Evil Panda
buty (nigdy ich nie zdejmę, są piękne!) Fallen Angel + Callie's Pick
krzyż Fallen Angel
wianek Pretty 'n Love


Tytuł to Accept, a tu macie Floydów:

4 komentarze:

  1. Co do stron w których można sprzedawać swoje rzeczy to tablica.pl i szafa.pl
    Stylizacja świetna,mroczna tak jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze się stało, że jest tu waniek, bez niego byłoby "pozersko". A tak jest prześmiewczo i ironicznie. Genialna stylizacja.
    Co do stron, jedyną jaką mogę Ci podać jest allegro... bo na tym kończy się moja znajomość "portali aukcyjnych" xD
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń