27 marca 2014

Give me the wine, you keep the bread

Czeka mnie jeszcze pisanie pracy na polski, a lektury nie czytałam, pierwszy raz spotykam się z takim rodzajem wypowiedzi, i nie mam pojęcia jak ja to zrobię, ale cóż. Lajf is brutal.

Nie pierwszy i nie ostatni raz robię stylizację która łączy eleganckie elementy z moim niechlujnym wyglądem i stylem bezdomnego, ah :)
kamizelka, rękawiczki Fallen Angel
bluzka, buty Cheap Monday
spódnica Bizou
lenonki Beastly
pasek Bizou
torebka Basics


Dobranoc.

6 komentarzy:

  1. Świetna, wszystkie odcienie szarości w jednej stylizacji. Z bezdomnością, nie wiedzieć czemu, skojarzyły mi się rękawiczki xD
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to są rękawiczki, tak zwane, "bezdomki" lub "śmietniczanki"!

      Usuń
  2. Zmieniłbym buty, reszta świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna stylizacja, osobiście nic bym nie zmieniała :o
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń