27 marca 2014

Konkurs na wystylizowanie redaktora !

z Natką długo zastanawiałyśmy się w jakiej kolejności te 3 stylizacje wyróżnić. Ale chyba jeszcze więcej zajęło nam oglądanie waszym wszystkich stylizacji. Bardzo się cieszę że aż tyle osób się zgłosiło :))

I miejsce - 50sd





II miejsce - 25sd



wyróżnienie - 15sd



Gratuluję ! Zgłoście się do mnie w ciągu 48h inaczej nagrody przepadną !

EDIT od Nat: Dzięki wielkie tym nielicznym, którzy mnie wystylizowali - dwie prace z wykorzystaniem tego blezera mi się podobały :)

~ Ane

8 komentarzy:

  1. Gratuluję, podoba mi się 2 praca. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O dżizys, jestem tak zaskoczona, dziękuję :) Gratuluję pozostałym :)
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojacieeee dziękuję! Jest mi przeogromnie miło ^^ i oczywiście gratulacje dla pozostałych!
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  4. Graty, 1 i 3 praca cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, serio ;) Do Natalii: Bo jak się Ciebie stylizuje, to się widzi, że jest gorzej niż kiedy Ty to robisz *medżik* ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alice, błagam, liczyłam na tę Waszą kreatywność, moje dziwne stylizacje mogły się już przejeść c:

      Usuń
    2. "moje dziwne stylizacje mogły się już przejeść" Że co prosze ;-; Nie, jejku, nie. Natalia, (lubię Twoje imię, wiesz?) jakby się komuś przejadły, to napisałby ten ktoś, w sensie,no wiesz o co chodzi. Przepraszam, nie umiem się wysłowić.

      Usuń
  6. Gratuluję wszystkim (cudowne stylizacje) c:
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń