09 stycznia 2013

Ayers Rocks

Cześć. Właśnie siedzę sobie, nudzę się u piję herbatkę.  Eh, a w akademii muszę teraz czekać 30 godz. :C Zainspirowałam się jakąś użytkowniczką (kurtka+szorty+bluzeczka). Na konkurs z angielskiego muszę wykonać flagę jakiegoś kraju anglojęzycznego o wymiarach co najmniej 150 cm na 80 cm ;_; Nie chce mi się :C  Nie przedłużając, oto stylizacja. 


Okulary Beastly | Bluzka Basics | Kurtka Evil Panda | Szorty no name | Pasek Wild Candy | Naszyjnik    Fallen Angel | Torba Basics | Glany Fallen Angel




2 komentarze:

  1. Masz łatwe zadanie, nie wiem czemu narzekasz! Ja mam gorsze.
    A stylizacja mi się bardzo podoba. Wyglądasz zupełnie jak rastiadam.

    Wiesz że blog umiera śmiercią naturalną? :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja,muszę zebrać 50 serduszek-.-stylizacja fajna.Szkoda mi bloga.Kiedy Ann wraca?

      Usuń