11 stycznia 2013

I'm trying to find the words to describe this girl.

Czasu, czasu, nie mam na nic czasu! 
Ale mam za to szóstkę na półrocze z anglika, kłaniać mi się. 
No i czwórkę z przyrody, i to ma mnie niby zachęcić do pracowania w drugim półroczu, jasne. A jak histEryczka postawi mi 4 to się fochnę i w ogóle :<
---
Sukienka, od której są wystające rękawy, nazywa się 'Cute Punk Dress'.
Cholera, ja nie wiedziałam ze punk może być cute, ale co ja tam wiem.
top Bizou
dress (długi rękaw) Nelly.com
skirt Special Offert
tights projekt pikulis4
platforms Fallen Angel



W tytule jest błąd, napisane jest "sexy chick" ;_; Ale jest to oryginalny teledysk i to w najlepszej jakości jaką znalazłam, więc..
Nie wiem, czemu ludzie tak się strasznie czepiają o tekst. Przecież połowa tych ich Rihann albo innych Keshów jest o ruchaniu albo kręceniu tyłkiem ;_;

1 komentarz: