24 stycznia 2013

They're from Sweden, they must be awesome!

Disco w szkole, u, bejbe, bejbe, lalalala.
A tu macie fotosa mojego kolegi, bo to po prostu słodkie :D
 Aż tak uciekać od zdjęcia, to tylko on potrafi!
---
Czyta ktoś?
Ostatnio się dowiedziałam, ze In Flames są ze Szwecji, jezusmarion. A ja wyznaję zasadę że to co ze Szwecji jest zajebiste, na bank. 
No tak już mam. 
Enjoy!
 No i znowu, tradycyjnie - krzywe buty, przerobione nogi.
A nie, na odwrót.

dress & skirt Bizo (dress), Pretty 'n Love & Special Offert (skirt)
shirt Fallen Angel
pantyhose projekt pikulis4, Fallen Angel
boots Nelly.com (?)


Miłych ferii, mazowieckie!
I opolskie ;)

7 komentarzy:

  1. Boska stylizacja :) Przepraszam, że tak żadko komentuje, nie mam zbyt wiele czasu ale jutro zaczynają mi się ferię i zacznę komentować :)
    Ps. Mimo, że nie komentuje odiwedzam bloga codziennie i śledzę wszystkie posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regino, jak mi brakowało Twojego ciepłego komentarza który podniósłby na duchu! Dziękuję bardzo, ciesze się, że Ci się podoba, że śledzisz.
      Mazowieckie? Ja też :)

      Usuń
    2. Nie ja jestem z zachodniopomorskiego ;p Od teraz będę komentować wszystko tak jak wcześniej, dzisiaj jeszcze postaram się nadrobić zaległości :)

      Usuń
  2. Ja też mam ferie :P Super twarz, ciągle się nią zachwycam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrów kolegę :D.Stylizacja-no poprostu prak słów.Mordka przerświetnaa*.*Też mam ferie.Opolskie.

    alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń