19 stycznia 2013

Men's clothes are fucking awesome!

Męskie ciuchy są najlepsze, koniec kropka, szczególnie w C&A bo tam nie znajdziecie ładnych ciuchów damskich. 
Czy to przez to jestem taka "małooooo dziewczęcaaaaa" (czyli jęk moich koleżanek, ze ja jestem facet i w dodatku ponura). Nie zrozumieją, że dziewczyna która gra w Assassin's Creed'a i nosi bluzy z kapturem będzie bardziej lubiana przez chłopców niż ta która słucha Rihanny i się tapetuje, taka prawda (:3), zazwyczaj.
Poza tym ja jestem dziewczęco-chłopięca i to jest podobno mega słodkie, tak przynajmniej powiedziało mi kilku kumpli, yay.

Hejtujcie, hejtujcie, ale mi się podoba. Jest tak.. rastafariańsko, bumcyfykysz.

hat Decades
headset, shoes, gloves Evil Panda
necklake Fallen Angel
t-shirt RIO men
jeans Bizou

mjuzik: (ktoś w ogóle słucha tego, co tu podaję? c:)


(link do pierwszej minuty dwunastej sekundy)

Pozdro!

2 komentarze:

  1. Podoba mi się dużo bardziej niż ostatnio,wiesz? A u mnie w szkole jest odwrotnie-.- Jak chłopaki powiedziały 'ranking' dziewczn w klasie (xD tak wiem to głupie,ale sytuacja była niecodzienna) To 1. i 2. to były Directionerki i słit dziewcynki.Ja byłam 3. A noszę chłopięce bluzy itd.,ale przyznaję,że sukienką nie pogardzę. W ogóle się mnie w klasie boją. Jestę olbrzymę.Silnym olbrzymem -.-

    Alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego piszę, ze zazwyczaj. U mnie w szkole jest tak jak napisałam. Prawie, bo wygrywają podstawówkowe gimbusy, czyli armia klonów w markowych oczojebnych trampkach, bluzach bejsbolówkach i nie wiadomo czym, łee.
      Dziękuję :3

      Usuń