05 stycznia 2013

Jebać, jebać, jebać polskie seriale!

A mnie podrywał punk w Warszawie, haha, czuję się taka super.
Oszukali Cię w szkole, więc nie myślisz matole.
A w styczniu kolejne próbne będę mieć. Tylko, ja oczywiście nie wiem kiedy. I jeszcze muszę przeczytać streszczenie lektury. Nie, nie chcę mi się czytać oryginału, nie chciało mi się kompletnie za to zabrać, a w poniedziałek sprawdzian. Ta książka jest taka nudna, masakrycznie. Jakieś bzdety o miłości, dorastaniu i czwórce przyjaciół. Okropne!
Macie jakieś pomysły na fajnego wokalistę? Plakat na angielskie. Myślałam o Tankianie.
No i mam ńju fejsa. Jak widzicie. I szare włosy. Osiwiałam!
---
Wyprzedaż jeszcze jest! Zjeżdżają z ceny nawet 75 % :D vintageshop.pl
---
jacket, pantyhose, boots Fallen Angel
sweater RIO
tunic Archive
trousers Bizou

Ah, ten inglisz!

Gówno - Myślenie z serialu 

EDIT: Ludzie, chciałam wejść na fejsbuczka i piszę: fb.pl...
Zapomniałam że to było "com."
Wpiszcie sobie tak w wyszukiwarkę adresu i zobaczcie co mi wyszło. Jeśli allegro, to dobrze trafiliście ;)

6 komentarzy:

  1. Zajebista stylizacja i ogólnie look :P Pasują ci siwe włosy xD

    OdpowiedzUsuń
  2. haha padlam kiedy weszlamna fb.pl. Nie zdradze co tam jest, aby nie zniszczyc wam tej chwili rozbawienia zmieszanego z zaskoczeniem. Chcialabym zobaczyc osobe, ktora to kupila:)
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Psychopatko.Ja am prówne jutro i w czwartek ;cLól.Alicja też ma nju fejsa.:**

    Alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń