20 stycznia 2013

"Może czas żeby blog był bardziej aktywny?"


Tytuł posta - taki komentarz został dodany do mojej ostatniej stylizacji i dłuższej wypowiedzi. Postaram się, aczykolwiek dla kogo miałby być bardzie aktywny?

______________

Jestę hipsterę. Podoba mi się połączenie tego wszystkiego. Brakuje mi jakiegoś dłuższego naszyjnika, ale nic nie mogłam wymyślić >< Torba kupiona baaaardzo dawno temu za górami i lasami, ale nia miałam pomysłu do czego ją wykorzystać. I nagle... futerko ♥.


Bluzka Desades | Futerko Archive | Szorty Rio | Rajstopy Fallen Angel | Zakolanówki, Buty Evil Panda | Torba It Girls

9 komentarzy:

  1. Fajnie;D Wróciłaś? (sorry,że z Anonima,ale zalogować sie nie mogę)

    Alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla kogo aktywnyze bedziesz taka superrrr !! LÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓL
    TRORORROROROROOLRROL4QOFWOJEFAQVWSJBZfkdvwrtd
    fhb
    xd
    rnfc
    c rge,
    mfyt
    yfgk
    mht
    ---------
    KOMENTUJE , ZADOWOLONA ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy tak samo byś się wydurniała nie z anonima.

      Usuń
    2. jasne bejbe

      Usuń
    3. to może się Anonim zaloguje? Jak mówisz,że ty tak zawsze...

      Usuń
  3. nie musisz być sarkastyczna/y . jeśli przeszkadza ci to co pisze nie musisz czytać. zależy mi na komentarzach, ale nie jestem desperatką.

    OdpowiedzUsuń