18 stycznia 2013


Znów mnie długo nie było, pech ;C Przepraszam was za to bardzo serdecznie. Czekaj, czkaj... was? Dobra, zaniedbałam bloga, ale zostali tu inni.. inni czyli redaktorzy + właściciel natka. A czytelnicy olali sprawę. Łudziłam się że podczas mojej nieobecności na blogu będzie tak samo. Przeliczyłam się. Nie wiem , może jakieś reklamy czy loteria? Chociaż właściwie nie wiem czy to ma sens. To tak jakby ktoś miał raka a ja bym mu przykleiła plaster na serce. Może i słabe porównanie, ale to mi pierwsze przyszło do głowy. To tyle w tym temacie. 

__________________________

Czas na stylizacje. Zrobiłam ją w czasie gdy myślałam że wróciłam. Maxi sukienkę HB wykorzystałam jako maxi spódnicę. Podoba mi się. Nie jestem przekonana co do góry, ale tak już jest.


Sweterek - WOTW
Maxi - Nelly.com
Platformy - Rio
Kopertówka - Archive
Lenonki - Bonjour Bisou





2 komentarze:

  1. Yuki.Wkońcu jesteś*.* Mi nie podoba się góra,dół fajny.Na blogu pustki-.-

    alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń
  2. Może czas aby blog był bardziej aktywny ?
    --
    Góra zła, dół dobry

    OdpowiedzUsuń