28 października 2013

A little bit folky, huh?

 Dodaję dziś także drugą stylizację, ażeby wynagrodzić jakoś mały zastój na tym blogu, spowodowany także moim nieudzielaniem się. Czy się spodoba, mam nadzieję - oceńcie sami.

Stylizacja z użyciem tej dość modnej teraz spódnicy z Callie's Pick, dla miłośników kratek to jest coś. Mi się od razu spodobała, musiała kupić. Moja stylizacja jest bardzo "swojska", powiedziałabym (nie linczować!), wręcz ciut niechlujna, taka "od niechcenia", lecz z pomysłem, niczym francuski kok. Nie martwcie się, na pewno pojawi się ona jeszcze w moim, bardziej eleganckim wykonaniu w niedalekiej przyszłości.
Torba nijak nie dała się wcisnąć normalnie, w łapkę, więc zarzuciłam tak "na ramię" i mi się strasznie podoba. Oraz owszem, wszędzie uda mi się wcisnąć ten t-shirt ;)

t-shirt Evil Panda
spódnica Callie's Pick 
pasek Apies Ski
torba Mr.
buty nelly/cheap monday
skarpety It Girls
bandana RIO



Natalia.

2 komentarze:

  1. A ja nie wiem co bym mogła zrobić z tą spódnicą ;c Tobie wyszła fajna stylizacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie spódnica jest geniolna ale trudno z nią coś zrobić:) stylizacja jest genialna

    edka2929

    OdpowiedzUsuń