14 października 2013

Sneakers.


Oj, już dawno nie zrobiłam stylizacji która by mi się aż tak podobała :) Kurteczka z wyprzedaży, wgl nie rozumiem czemu wcześniej jej nie widziałam, hah :D Ostatnio mnie coś wzięło na trampki. Oczywiście na stardollu, ponieważ w realu mam je prawie codziennie na nogach - śmiesznie bym chyba wyglądała w szpilkach w moim wieku :D Niektórym stylizacja może nie przypaść do gustu - czapka to typowa beanie, a gdy dodałam kiedyś MK " jak nazywa się ta czapka?" ktoś napisał że krótko mówiąc im nie przypadła do gustu. Ja osobiście je lubię :) No i wreeeszcie torba ! Od początku kariery Yukijsona (bo przesłane z zakręconej) wisi ona u mnie w szafie i jeszcze nigdy (chyba że nie pamiętam) jej nie użyłam ;o. Skoro stylizacja wyszła, to i Ane się musiała rozpisać, boże :D



Kurtka - Fallen Angel
Legginsy - Apres Ski
Trampki - Evil Panda
Torba - It Girls
Beanie - nelly.com
Lenonki - Beastly

1 komentarz:

  1. Stylizacja jest świettna! Wszystko fajnie połączyłaś! Podoba mi się:


    edka2929

    OdpowiedzUsuń