19 października 2013

Boy London.


Płakaliście kiedyś z powodu idola? Ja tak, teraz, tutaj.. Boże. Ciekawe czy to łzy szczęścia czy wzruszenia..  Po tym poście Natali mam wrażenie że wszystko nam się rozpada. To co przez ten ponad krok kreowałyśmy. Pisałam to tyle razy i napiszę jeszcze raz. To blog mnie zmienił, diametralnie, nie tylko styl na stardollu ale i też w życiu, poznałam wiele niesamowitych ludzi i przeżyłam niezapomniane chwile. Nie chcę żeby to teraz wszystko zniknęło. Pomóżcie proszę..

_____

Ostatnio pisałam że Ane się wzięła w garść i codziennie stylizacje. No to długo to nie potrwało, ale ok ;o . Stylizacja z użyciem spodni z poprzedniej stylizacji. Ogląda ktoś "Wawa non stop" ? tak , wiem żałosne) Jakoś Marta zainspirowała mnie, bo bardzo ładnie jest jej w podobnych. Z pod kurteczki wystają białe rękawy, ale to chyba urok tej bluzki.. No i już, jak to często ostatnio jest - trampy :D



Koszulka - Archive
Kurtka - Wild Candy
Spodnie - Killah
Trampki - no name



~ Ane

3 komentarze: