01 października 2013

My mood is better, I think I'm going to learn.


Nie pamiętam kiedy tyle czasu robiłam stylizacje :D Wiecie, jestem dumna z tego co zrobiłam, i nawet humor mi się polepszył  :)  *było tu długie opisywanie, ale Ane zapomniała że pewnego znaku się nie dodaje, bo pokazują się kody więc skrócimy* Wreszcie użyłam tej kokardy. Nie ma to jak się o coś zabijać, a potem nie móc tego użyć XD Moim zdaniem idealnie pasuje do tego malutkiego paseczka pod bikini. Niewiem czemu, ale ostatnio tak mi się spodobały gołe brzuszki, że ymn.. Tak Puchatkowo :D



Żakiet - Fallen Angel
Bikini, Torebka, Kokarda - HB
Spodnie - Supertrash
Szpilki - Velvet Orchid



~See Ya, Love, Ane

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna. Ale trochę pomieszałaś wszystko :)

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  3. Na sd fajnie wygląda odsłonięty brzuszek, a w realu u mnie nie koniecznie :D Stylizacja bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń