27 października 2013

Fakencziken.


Hej, dawno czegoś nie napisałam, ehh ;c  Mam teraz sporo nauki, jak wiecie (a może nie?) dużo młodsze rodzeństwo którym ostatnio sporo się opiekuję, a znajomi ciągle gdzieś mnie wyciągają.. + szlaban (taak, bo Ane coś sobie z niego robi ;-;) Ale biorę się w garść i w miarę możliwości postaram się działać ;) Swoją drogą dziś znów odwołuję "Niedzielę z KRESZOWE" .. kwestia czasu na dodanie MK. Ale w zamian za to z komentarzy wylosuję 2 osoby które otrzymują po 15sd (oczywiście jeśli będzie minimum 10kom.) Co do stylizacji, to powiem szczerze że jakoś do mnie nie przeawia ta góra, ale nie mam pojęcia co innego by tu pasowało ;c




Sweter, Spodnie - Archive
Buty - B.Bisou
Torba - Miss Sixty



PS: Alice, i Heneda otrzymują po 150sm z poprzedniego mojego postu. Gratuluje ! Zgłoście się do mnie w ciągu 24h inaczej nagroda przepadnie !

~ Love, Ane

1 komentarz: