23 października 2013

Jeans.


Cóż, powiem szczerze że ostatnio ma  ciężkie dni. Weekendzie, przybywaj !

Stylizacja, stworzona od butów. Nakupowałam kilka rzeczy, "bo to jest ładne", wydałam 100sd, fajnie, co? Ostatnio w realu wzięło mnie na jasne spodnie, chyba przeniosę to na stardoll, tak jak dziś. Co powiedzie o dzisiejszym ouficie. Z jednej strony jest chyba okej, ale z drugiej trochę z byt banalnie, nie uważacie?



Kardigan - Archive
Top - Fallen Angel
Spodnie - B. Bisou
Buty - Denim & Supply
Kopertówka - Mr


Z komentarzy wylosuje dwie osoby które wygrają po 150sm.

~ Ane

4 komentarze:

  1. Stylizacja jest niby banalna ale ma w sobie coś co przyciąga wzrok. Wszystko jest ladnie dobrane kolorystycznie! Uwielbiam tą koszulkę .

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś mnie tu nie przekonuje... Tylko żebym wiedziała co ;c

    Alice

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne są te buty, podobają mi się brązowe elementy.

    OdpowiedzUsuń