01 lutego 2014

Abbey, Delhi, 1h.


kocham omegle, godzinne rozmowy z obcokrajowcami, i przestawianie się z angielskiego z powrotem na polski.
_____
lepsze szare, czy białe tło?
_____

Ostatnio nic nie trzyma się kupy. Chyba potrzebuję przerwy. Od szkoły. Długiej. Nie ferie, bo to tylko dwa tygodnie. Powinni zrobić akcje "luty - stop szkoła". Jak zwykle, by coś wymyślić musialam ratować się blogiem na którym pisze jeden z naszych czytelników (nnnananananana) . Cos wyszło ale... ZGUBIŁAM TOREBKĘ. To nie jest śmieszne, bo dobre 20minut szukałam takiej fajnej ze special offer, na ramie... gr, jestem zła. ktokolwiek widział, ktokolwiek wie gdzie moja torebka ??!!!
Neony. W zime. Okej.
I ten dziwnie założony krzyż.


Bluzka, Buty - Orginale Future
Spodnie - Young Hollywood
Torebka (-.-) - Rio
Bransoletki - Special Offer, HHB, London Mavi
Krzyż - Fallen Angel
Opaska - HHB
Okulary - Beastly

~ Ane

9 komentarzy:

  1. Ładna stylka c:
    Która to torebka dokładnie? Może masz ją w schowku, albo w jakimś pokoju?
    Chyba wiem o jakiego czytelnika chodzi, miło mi :p I jak, zainspirowałaś się chociaż troszeczkę;p?
    Ja kończę ferie właśnie i za szybko to zleciało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, głównie twoimi oufitami :D szukałam wszędzie, w pokojach, szafie, schowku i nie ma :c

      Usuń
  2. Ja właśnie zaczynam ferie ale nie czuję się z tym dobrze, że ja mam a inni nie...
    Stylizacja piękna, jakbyś jeszcze użyła czegoś w kolorze obcasu (?) to bym płakała ze wzruszenia :P
    Co do tej torebki, poszukaj w schowku, a potem w apartamencie (mogła wpaść za jakiś "element dekoracji", kwiaty, krzesło albo inny mebel).

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się co stworzyłaś. Jednak troszkę gryzie mi się neonowa zieleń i żółć, brakuje mi tego soczystego różu, który jest na obcasie. Fajnie dobrałaś bransoletki.
    Torebki poszukaj w schowku lub pokojach, na pewno gdzieś jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest okej gdyby nie ten krzyż widoczny na włosach,tak to w porządku ^-^
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu, Ane, uwialbiam *-*

    OdpowiedzUsuń