06 lutego 2014

Do you know... could you tel me... WHAT?


Było ze sweterkiem, ale ogarnęłam że wyszło baaardzo podobnie do innego oufitu. Zdjęłam i wyszło tak jakby Yukijson szedł na rozmowę o pracę. To dobrze?
Ane sobie znalazła nową torebkę by codziennie ją nosić. og.

Czy ktoś z Was uczy się angielskiego, nie ponad swój temat szkolny, a tak by zrozumieć go?


Koszula - Cheap Monday
Spódnica, kopertówka - Fallen Angel
Buty - Fallen Angel & Callie's
Brans - Epiphany


~ Ane

Wyniki "Niedzieli z KRESZOWE" (nie jestem u siebie, internet wolno chodzi więc daje w jednym poście)

2x 15sd misskinga0065, lablina
1x5sd szu_szu
2x 150sm kotek717 Zuzka201202
1x50sm szminka12

13 komentarzy:

  1. Ja się nie ucze angielskiego ponad programowo bo juz wszystko umiem. Na lekcjach spie... Ładna stylizacja
    taka... Oficjalna c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam wersję ze swetrem, niezła była ale ta jest lepsza :) Angielskiego uczę się nadprogramowo i powoli kończę tą edukację językową. Oczywiście wszystko to co robię jest ponad tematem robionym w szkole.

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Za ciężkie te buty jak dla mnie i mi się już znudził czarny obcasik.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizaja i dziękuję za wygraną :)

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja i gratuluję osobom które wygrały c:
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja :)
    ola1234buziak

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna stylka :)
    Ja angielski umiem biegle i nie mam problemów z rozumieniem, mimo to chodzę na dodatkowe zajęcia, bo języka uczy się przecież całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie, ale zwyczajnie. Brakuje mi tu jakiegoś akcentu. Ja chodzę do szkoły gdzie mamy w tygodniu 9 godzin angielskiego ;) a tak wogóle - dzisiaj u mnie w mieście Kwiat :D

    alice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszkasz w opolu? ;o zazdro *.* u mnie misio bedzie 13.02 na koncercie walentykowym, mr mr, staniki i stringi latać bedooooo XD

      Usuń
    2. Mieszkasz ;3 Haha, znajomi byli, mówili, że fajnie ;D

      Usuń
  9. Hej, mam pytanie. Do kogo zgłosić się po odbiór nagrody? ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. taka zwyczajna, ale podoba mi się

    OdpowiedzUsuń