04 lutego 2014

Forgive me father, i love you mother.

Spodnie podobne, do tych z poprzedniej stylizacji, z tym że białe. Postanowiłam je połączyć z czernią. No i tutaj już chciałam takie siwe, siwusieńkie włosy, ale nie stać mnie na farbę. Tzn, stać, ale wydać nie mogę, chyba najgorsze uczucie. Mam taką ogromną ochotę na czarno białe stylizacje że hej. Ale i tak wiem, że nie wyjdzie :-: 
______

Chyba urobiłam rodziców na koncert. Plan dnia "szkoła, mój pokój, obiad, mój pokój" chyba się opłaca. Nie ma kiedy się pokłócić, więc jest ok. No i wiecej myślę. O wiele więcej. W samotności. Wymyśliłam dotakowy angielski i hiszpański. Do końca tego roku zamierzam się swobodnie wypowiadać w tych językach rozmawiając z obcokrajowcami. 

______

Przez ten bazar, mam takie spam że....
SIĘ ROZPISAŁAM.


Top - Diesel
Płaszcz - It Girls
Spodnie - Basic
Buty - Denim & Supply
Kopertówka - Fallen Angel
Brans - Epiphany


~ Ane




10 komentarzy:

  1. Tutaj za jasno, ale w apartamencie wygląda to świetnie :D Kolejne fajne zastosowanie, tym razem do tych spodni... Boże, ile ja się od Ciebie uczę :) Stylka jak zwykle wspaniała.
    Na twoim miejscu to bym się cieszyła, ja mam dziennie... 0 powiadomień, jak kiedyś miałam 5 to spadłam z krzesła, że taka "nowość". Ja mam 2, to się jaram jak nie wiem co.

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylka c:
    Ja powiadomienia mam co chwilę, ale najbardziej irytuje mnie jak czytam każdą wiadomość, a mimo to zawsze pokazuje mi, że mam 34 nieprzeczytane :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Rety, Ane, czy ja mam tylko takie wrażenie, czy ty się jakoś 'rozwinęłaś' pod względem... modowym? Nie wiem jak to określić ;-; Ja pamiętam, jak dodawałaś pierwsze stylizacje, haha :D Na wspomnienia mi się zebrało ;_; Stylizacja naprawdę dobra, tak.

    Alice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje pierwsze stylizacje na blogu.. jezu... co to było... hahah, a pamiętasz kaszmirowe? to było dopiero XDD

      Usuń
    2. Hah, no tak, pamiętam ;D

      Usuń
  4. Rety, Ane, czy ja mam tylko takie wrażenie, czy ty się jakoś 'rozwinęłaś' pod względem... modowym? Nie wiem jak to określić ;-; Ja pamiętam, jak dodawałaś pierwsze stylizacje, haha :D Na wspomnienia mi się zebrało ;_; Stylizacja naprawdę dobra, tak.

    Alice

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna stylizacja *-* ja też mam słabość do siwych włosów c:
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja. Też bym sobie kupiła siwą farbę do włosów, ale oszczędzam kasę i liczę, że może admini zrobią jakąś małą wyprzedaż w tym sklepie z farbami.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, taka prosta stylizacja. Buty są świetne i przydatne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna stylizacja. Ja się uczę hiszpańskiego w szkole już drugi rok, a jak słyszę nagrania z płyty (podobno i tak mówią tam wolniej niż naprawdę...) to słyszę tylko "asdfgfdsdfg", wypowiedzieć się niestety też porządnie nie umiem, umiem tylko podstawy, raczej bym się z nikim nie dogadała. XD

    OdpowiedzUsuń