08 lutego 2014

The middle of adventure, such a perfect place to start

Mam fantastyczny plan na nowy semestr... co nie zmienia faktu, że jestem tak zawalona, ze ledwo zmywam makijaż na koniec dnia i chodzę spać o 21 bo nie jestem w stanie utrzymać powiek. Czasami sie zastanawiam czy nauczyciele nie mszczą sie na uczniach za swoje życiowe porażki... 
Dostałam sie do drugiego etapu konkursu na stylizacje... tym razem za zadanie było wykonać stylizacje przy użyciu czerwonego. Osobiście stwierdzam, ze jest straszna, ale jako, iż nie mam żadnej innej to pooglądacie sobie tą tragedie.

sukienka - wild candy
top - basic
sweter - pet a porter
buty - archive
torebka - archive


6 komentarzy:

  1. Podoba mi się i to bardzo :D
    Ja chodzę spać po 3, wstaję o 6, potem w szkole jestem nieprzytomny, a po lekcjach odechciewa mi się spać i tak all week long...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z wami stylizacja jest bardzo fajna, oby tak dalej c:
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się nie podoba ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem stylizacja świetna :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja mi się podoba, ale szału nie ma.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń