01 lutego 2014

Komentator miesiąca grudzień & styczeń.


Czas ogłosić wyniki ! Jak wiecie, w zeszłym miesiącu ich nie ogłosiłam, gdyż miałam za dużą przerwę i trudność ocenienia kto wierniej komentował. Teraz podjełam decyzję. Trochę tylko przykro że wciąż ta sama osoba z nami jest.. Miano komentatora miesiąca grudzień - styczeń oraz 100 sd (2 miesiące) otrzymuje...
Heneda 

Gratuluję ! Zgłoś się do mnie w ciągu 24h inaczej nagroda przepadnie !!

Aby zostać komentatorem miesiąca, zgłoś się pod TYM. postem. Należy być publicznym obserwatorem bloga, rzetelnie komentować wszystkie posty oraz proszę o podpisywanie się nickiem stardollowym pod każdym komentarzem



~ Ane

7 komentarzy:

  1. Gratuluję :D
    I zgłaszam się. Mam nadzieję że podczas ferii dużo mnie nie ominie (czas wolny spędzę w jakiejś dziurze bez internetu) i uda mi się braki nadrobić :)

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, i zgłaszam się ;3

    alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i zgłaszam się
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo, zaraz coś wystawię w bazarku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i zgłaszam sie
    Ananasek22k

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń