02 lutego 2014

Suicide Season.


Dobrą godzine robiłam stylizacje. Wymyślałam coś niesamowitego, po czym okazało się że nie mogę dobrać butów/torebki . Grr. Znowu ktoś mnie poratował. DZIĘKUJĘ :)  Już dawno chciałam kupić ten t-shirt, niegdy nic nie miałam do męskiej części stardoll, lubię nosić te ciuchy, często można z nimi coś fajnego zrobić. Jak teraz. Nie jestem przekonana czy te buty pasują do spódnicy, ale cóż. Doładowałam ss (swoją drogą będę jeszcze 188dni :o) i jak zwykle prawie wszystko przepuściłam w plazie. Jak mam za dużo sd, to trochę szaleje. Na same dodatki wydałam ponad 30sd a do tego jeszcze ciuchy, bo w szafie miałam tylko kopertówkę. Za parę lat, jak będę pracować i mieszkać sama zostanę bankrutem który wszystko wyda na ciuchy. Na pewno tak będzie . Kolczyki , pewnie nie widać, ale są w zebre, więc do butów, mr mr. Kiedyś by mnie zjedli za to że są "na włosach", teraz też tak jest?


T-shirt - Rio (men)
Spódnica - Fallen Angel
Kopertówka - Archive
Obcasy - Cheap Monday
Bransoletki, Kolczyki - Eiphany (?jak to się pisze?)

8 komentarzy:

  1. Bardzo udana stylizacja c:
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  2. Epiphany :)
    Świetna stylka. Buty pasują do spódniczki :)

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna stylka, jedna z Twoich najlepszych :D Kolczyki są ok, z tą fryzurą mi nie wadzą c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta koszulka :O
    Męskie rzeczy często są ładniejsze od żeńskich.

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba jest moja ulubiona z wszystkich jakie do tej pory dodałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi strasznie przeszkadza spódniczka pod tą wielką bluzką. Gdybyś założyła do tego spodnie, albo spodenki byłoby znacznie lepiej. Poza tym jest całkiem okey, chociaż nie powala na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może zamiast spódniczki dałabym spodenki, ale i tak jest fajnie. :D

    OdpowiedzUsuń