03 lutego 2014

There Is a Hell, Believe Me I've Seen It. There Is a Heaven, Let's Keep It a Secret


Różowy, mr mr. 
Nie żeby coś ale chciałam się pozbyć jakiś niepotrzebnych ciuchów typu głupawe kombinezony kupowane tylko po to by komuś zapłacić. Wystawiłam po 1sm i w ciągu 20min sprzedałam 56rzeczy, co chwila coś dodając. Boże, kto to kupuje...
Powiem że jak zaczęłam tą, to łatwo poszło. Ale kilka poprzednich, po 20minut zmieniałam. Spodnie przypadły mi do gustu odrazu jak weszły do plazy, ale jak narazie nie miałam ich kupować. Ale jak założyłam je w apartamencie to myślałam że zejdę. Tak ślicznie leżą.  No i torebka Chanel. Rihanna taką ma. chyba tylko dlatego ją kiedyś kupiłam...


Top - Fallen Angel
Spodnie - Basic
Platformy - Fallen Angel & Callie's
Torebka - Bonjour Bisou
Okulary - Rivera
Blezer - Callie's
Bransoletka - Epiphany


~ Ane

10 komentarzy:

  1. Ładna stylizacja, szkoda że nie zdążyłam do twojego bazarku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co chwila coś wystawiam, ale raczej nie chciałabyś tego kupić :D

      Usuń
  2. Ładna stylizacja, ja również lubię te spodnie. :) Torebkę bym jednak zmieniła jakoś nie pasuje mi do tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowy Arr xD Cudna stylizacja c:
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tą torebkę kupiłam, bo znak Chanel xD Poza tym myślałam że jestem jedyną osobą która wie, że ta torebka jest w posiadaniu Rihanny (skapnęłam się jak przeczytałm BRAVO mojej siostry).
    No i nie będę się bardziej rozpisywać, stylizacja jest świetna, pokazałaś fajne użycie tego blezera i torebki...
    Spodni nie mam, ale może je zakupię.

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że użyłaś tej marynarki i neonowego różu, dzięki temu nie jest nudno. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde, różowy <3 xd. Dobre połączenie ubrani, wogóle wooow ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna stylizacja :)
    ola1234buziak

    OdpowiedzUsuń