21 czerwca 2013

Choć Cię nienawidzę, to Cię lubię przecie.

Zmęczona jestem...

Hej, hej, historio, ty nieszczęsne dziecię
choć cię nienawidzę, to cię lubię przecie.

Tak mi się spodobało. Jedna z piosenek na koniec roku. No i zmieniona wersja naszej ulubionej piosenki z podręcznika od muzyki "Profesor Robert" (xD), czyli "Pani Maszczyk".

No i T.Love, Kombi, Bajm, i nieoficjalny hymn odchodzących szóstych klas, Elektryczne Gitary - To już jest koniec.


sweter Bizou
bluzka Decades
rajstopy Pretty 'n Love
spódnica Fallen Angel
buty Fallen Angel



Elektryczne Gitary - To już jest koniec

4 komentarze:

  1. A Alicja wygłosi mowę na zakończeniu roku O.o Usłyszałam, od historyczki,że jestem rezolutna i mądra ^^ A stylizacja fajna,ale miałaś lepsze xd :*

    a-f

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osz ty! A mi się podoba! A ja będę mówić o wice, ze jest "śliczna i wiotka" (a przeciez nie wolno kłamać :c).

      Usuń
  2. Sweterek Cię pogrubia, reszta ok ;>

    OdpowiedzUsuń