21 czerwca 2013

Nowe LE !


Hej, kilka dni temu do plazy doszło nowe LE. Pomimo tego że weszłam do sklepu w miarę szybko nie załapałam się na śliczne spodenki w paski, cóż. Moim zdaniem kolekcja taka sobie, wręcz brzydka, kupiłam tylko dwie rzeczy. Kurtka (?) trochę droga, ale jak na LE, to i tak się opłaciło. Ciekawa jestem co będzie hitem bazaru poprzedniego LE. Przedstawiam wam moje dwie perełki. Wy chwalcie się w komentarzach, co kupiliście, na co się nie załapaliście, i na co polujecie w bazarkach ;)



~ xoxo, Yuki.x3

3 komentarze:

  1. Także kupiłam spódniczkę i 4 inne rzeczy, : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja,jak zawsze miałam zastój z kasą,ale pooglądałam sobie :D Spodenki faktycznie śliczne,ale w tej kolekcji logo raczjej oszpeciło ubrania :< Twoje zakupy śliczne,czekam na stylizacje :*

    a-f

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ta spódniczkę! ;3 Tą kurtkę chciałam kupić, ale brakło sd... też nie załapałam się na spodenki w paski. Kupiła dwie pomarańczowe bluzka, jedna z koronką, druga do pępka i miętową spódniczkę ze złotym czymś.

    OdpowiedzUsuń