01 czerwca 2013

Trouble

***

Hej! Dziś druga już stylizacja! Ta jest w kompletnie innym stylu niż tamta :) Byłam dzisiaj na małych zakupach za 22 sd- dżinsowe spodnie w stylu boyfriend i fryzura, wprost uwielbiam te rzeczy! Jestem bardzo zadowolona. Do tego dokupiłam torebkę i naszyjnik. Myślę, że się spodoba :) 
Hahaha, dzisiaj w bazaarku zobaczyłam Boyfriend Jacket za 30 sm :) Oczywiście kupiłam, teraz mam 2 ;D
***
***
Okulary Bonjour Bizou
Naszyjniki Riviera (niebieski), nelly.com (złoty), Rio (żółty)
Marynarka Bonjour Bizou
Kołnierzyk Bonjour Bizou
Bluzki Decades, Basics
Pasek Bonjour Bizou
Boyfriendy Killah
Bransoletka Special Offer
Torebka Decades
Buty JPG Tribute
***

9 komentarzy:

  1. Do takich spodni najlepiej pasują zwykłe szpilki, dlatego wymieniłabym buciki. Reszta śliczna, podobają mi się naszyjniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale w tej stylizacji bardziej pasowały te :)

      Usuń
    2. No,ten akcent żółci b.wspomógł *_*

      Usuń
  2. uwielbiam ta stylizację.
    aniol-juleczka

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja ! < właśnie otwieram starplaze w poszukiwaniu naszyjników :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty ładne, tylko trochę za ciężkie.

    Julka0239

    OdpowiedzUsuń