23 czerwca 2013


Hej, dziś przedstawiam Wam moja najnowszą stylizację. Uparłam się żeby użyć  tej kurteczki jak niewiem :o  A to że jest tu również inna nowość - spódniczka, to czysty przypadek. Czuję się taka faszyn trendi bogejszyn (sarkazm). Swoją drogą, pomimo że z poprzedniej kolekcji kupiłam więcej ciuchów, to nie użyłam ich ani razu, a tu proszę ;p Już od dawna chciałam stworzyć coś z tą kopertówką i.. voila !


Top - Fallen Angel
Kurtka, Spódnica, Bransoletka - LE
Kopertówka - HB
Buty - StarDesign


100sm otrzymuje joyless, a 50sm patrycja_2000.
Zgłoście się do mnie w ciągu 24h inaczej nagroda przepadnie.

Z komentarzy wylosuję osobę która otrzyma 100sm, oraz osobę która otrzyma 50sm.

~ xoxo, Yuki.x3

5 komentarzy:

  1. Mi się podoba, niestety to logo psuje taki fajny ciuszek ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kopertówka jest genialna ! Jeden z fajniejszych HB

    welma

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dałabym kopertówkę po ramię,ale tak to świetnie *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Liczyłam na coś delikatniejszego z tą kurteczkę, ale w czerni i tak prezentuje się ładnie :).

    OdpowiedzUsuń