27 czerwca 2013

Time, stahp ;-;

Kto dostał Nagrodę Burmistrza? No kto? No ja, wasza najukochańsza Nati x3
W ogóle się tych nagród nazbierało. Ale i tak największy szacun dla Michała, tytuł Super Ucznia i średnia 5.8. 
Tyle ryku i płaczu dzisiaj było... Nawet ja się popłakałam. Podobno wyglądałam jak naćpana...
To co będzie jutro, ja się boję. 
No i musiałam oddać sztandar tym nierozgarniętym piątym klasom. W ogóle jakieś straszne kurduple, my byliśmy dużo więksi. Gościu nie mógł sztandaru utrzymać, yh.


A jakby się ktoś nie ogarnął, to miałam dziś zakończenie roku.
Szóstych klas, jakby się ktoś też nie ogarnął.

t-shirt noname
bluzka RIO
użyte paski (do zatuszowania tego i tego, duperele) 2 czarne paski Bizou, Apres Ski i Apres Ski ;-;
spodnie RIO
kopertówka noname
obroża/naszyjnik Fallen Angel
buty 2 pary Fallen Angel + Evil Panda



Zajebiście jest w sumie :]  (krzywy uśmiech)


4 komentarze:

  1. Nasi 5klasiści też nieogarnięci -.- Gratuluję! Mam podobne odczucia co do zakończenia sql :<< Ty piękna jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń