15 czerwca 2013

"Różowe pantofele, na patyku, ze stukaniem"


Hej, kochani ! Achh, mam brak weny, pomimo tego skleiłam coś takiego :D Tytuł posta, jest dość dziwny, dlatego już tłumaczę. Wspominałam wczoraj z mamą moje dzieciństwo, a gdy byłam mała zawsze chciałam dostać "różowe pantofele na patyku, ze stukaniem" :D (tak wiem : pantofle, ale byłam mała ._.) W stylizacji również mamy takie buty. Niestety nie jestem do końca przekonana, czy nie zrobiłam tego na siłę. Znacie może jakiś fajny blog ze stylizacjami, z którego mogłabym zaczerpnąć trochę pomysłów? Dawajcie w komentarzach opinie oraz linki :)



Koszula - Rio
Spódnica - Nelly.com
Szpilki - Rivera
Bransoletka LE
Kopertówka - Archive




100sm otrzymuje welma, a 50sm Julka0239. 
Zgłoście się do mnie w ciągu 24h inaczej nagroda przepadnie.

Z komentarzy wylosuję osobę która otrzyma 100sm, oraz osobę która otrzyma 50sm.

~ xoxo, Yuki.x3

6 komentarzy:

  1. Fajne połączenie, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć , stworzyłam kolekcje ,,Lightning'' ( błskawica/piorun ) są w niej t-shirty m.i.n z napisem Bos , Pro ( moge stworzyć też inny napis . Również kwiat któy zamiast płatkó ma pioruny , zakrwiawiona bluzka , lub t-shirt od najjaśniejszego koloru do najciemniejszego . Również bluzka z kartą w srodku jest piorun . UWAGA : WSZYSTKIE KOLEKCJE ,,LIGHTNING'' MAJĄ Z BOKU PIORUN . Jeśli jesteś zainteresowana bluzki kosztują 9 sd. :-) . Miłego dnia Qnopers

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah. Stylizacja fajna,ale stać Cię na więcej Kocie!

    a-f

    OdpowiedzUsuń
  4. oo dzięki :)

    Najfajniejsze buty :>

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna! Chciałabym mieć tą koszulę HB <3 Gratuluję zwycięzcom ;d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna :) Z czarnym, ale jednak kojarzy mi się z latem.

    OdpowiedzUsuń