10 czerwca 2013


Hej, a wstępie chciałam przeprosić za brak "Niedzieli z KRESZOWE" , ale tak jak już wyjaśniła Natalia, w sobotę byłam na weselu, a w niedziele na poprawinach, i nie dałam rady :c ale powiem wam że było super, poprawiny w mojej rodzinie są jeszcze huczniejsze jak wesela :D Nie ma to jak zwiewać przed panem młodym i wskoczyć na scene ._.  Mniejsza o to, przedstawiam wam stylizację która miała setki odsłon, aż doszłam do ideału (bez skojarzeń). Kurteczkę kupiłam za niecałe 160sd, i powiem wam że jestem z siebie dumna. W ouficie przedstawiam połączenie delikatności (wianek & spodeni) z rockowym charakterkiem (buty, kurtka). Wyjątkowo bez torebki, moim zdaniem nawet lepiej. Nie przedłużając , oceńcie efekt :)



Top - Fallen Angel
Kurtka - Evil Panda
Spodnie - StarDesign
Creepersy - Fallen Angel & Basic & Nelly.com
Wianek - Pretty In Love

100sm otrzymuje patrycja_2000 , a 50sm adusiaczek3 . Zgłoście się do mnie w ciągu 24h inaczej nagroda przepadnie.

Z komentarzy wylosuję osobę która otrzyma 100sm, oraz osobę która otrzyma 50sm.

~ xoxo, Yuki.x3

7 komentarzy:

  1. Przepłaciłaś za kurteczkę :C Ale stylka i tak ładna. Trochę jasno, ale przynajmniej wiosennie/letnie.
    Dzięki za sm, przydadzą się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja tak nie uważam, na licytacjach nieraz widziałam ją za 500sd :p

      Usuń
  2. Tym razem jakoś średnio podoba mi się stylizacja.
    Trudno mi powiedzieć czemu konkretnie, ale chyba po prostu nie odpowiada mi tu ta kurtka, która mimo wszystko sama w sobie jest super, ale jakoś nie tutaj.

    Ah no i świetny pomysł na creepersy :)


    welma

    OdpowiedzUsuń
  3. My love, nie gniewaj się ,ale mi też kurtka nji pasi. Wogóle nie lubię połączenia czerwony+róż so... :D Ale kurtka genialna *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, ale wianek mi tu nie pasuję.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuuuuuuuuurtkaaaaaaaaaaaa ♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń