26 stycznia 2014

Can you tell from the look in our eyes? We’re going nowhere.


Nanananananananna, tak się troszkę cieszę, bo nanananana BMTH na OWF , nanananananananna , jestem idiotką bo dowiedziałam się o tym kilka dni temu , nanannana, mamo szykuj ponad 8 stów, Ania chce na VIP a cokolwiek to znaczy. nanananan. Ale tak serio nie ogarniam, co daje na OWF VIP? bliżej sceny jest płyta, więc.... jestem głupia.
______________

Uwielbiam ten sweterek który kupiłam dopiero niedawno. Sama nie wiem czemu :o




Sweter, Torebka - Saint Laurent Paris Tribute
Bluzka - GValli Coutre Tribute
Spodnie - Superstrash
Buty - Fallen Angel & HHB


~ Ane

9 komentarzy:

  1. Oh, Mój Boże, uwielbiam ^v^

    OdpowiedzUsuń
  2. TAK BARDZO OWF !! CHCE, JADE, NIE MAM Z KIM, WALIĆ TO, BMTH♥! chociaż, na Flo tez by pojechał...
    ach, pamietam te czasy kiedy ludzie pracujący w orange dostawali bilety za free i mogłam jeździć, ale byłam wtedy za młoda zeby jeździć na festiwale :ccccccccc tyle przegrać... ;_; teraz bilety drogie, a jeszcze dojechać trzeba 250 km... sie rozpisałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nieogarniam czym jest Vip ;-; płyta jest bliżej sceny, wale to ide na płyte, nie mam kasy, ale ide. <3 hahha, no ja jestem z Warszawy więc tak trochę zasmucę... :D

      Usuń
  3. Piękna stylka. Nie miałam pojęcia jak użyć butów HHB, dzięki za inspirację. :D

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie połączenie znalazłam na o-rakulum.blogspot.com, stylizacja Henedy, gdzie serdecznie zapraszam :)

      Usuń
  4. Sweter jest genialny tak samo jak i buty jednymi słowy świetna stylizacja c:
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń