27 stycznia 2014

We stare at broken clocks, the hands don't turn anymore.


Zna ktoś kogoś kto zna Toruń błagam ;/
15 lutego jade do Torunia. Z przyjaciółką, pociagiem. Jestem z Wawy, rodzice nie pozwolili, ja i tak jadę. Wyczuwam wieeeelką burzę w domu jak wrócę, krew się poleje.
__________

A ta stylizacja tak trochę jak słuchałam BMTH i jarałam się że idę. Tak się ubrań na to mogę, choć niewiem czy w butach wytrzymałabym, ale ok XD. Goły nannana brzuszek nanana.



Top - Fallen Angel
Spodnie - StarDesign
Buty - Callie's & Fallen Angel
Torba - It Girls
Okulary - Rivera
Bransoletka, Kokarda - HB
Czapka - nelly.com

~ Ane

3 komentarze:

  1. Ładnie c:
    Ja nie znam Torunia, byłem raz przejazdem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam Torunia, więc ci nie pomogę :/
    Fajna stylka, tylko tak mi na ramionach pusto.. ale ładnie jest :)

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam Torunia :c Ale pociesze cię stylizacja zarąbista *-*
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń