30 stycznia 2014

Red.


Ciężko mi jest cos wymyślić. Jeszcze w zeszłym roku, kupiłam to cudeńko z myślą "sprzedam drożej" ale okazuje się, że na doll leży świetnie. Niestety ciężko jest coś z tą suknią stworzyć. Chyba dlatego że ona nie potrzebuje żadnych dodatków. Ja dodałam jedynie kopertówkę. Próbowałam nałożyć naszyjnik, ale suknia nawet tego nie wymaga gdyż ma siateczkę. Potem siegnęłam po bransoletke, która nie pasowała. Więc generalnie macie tu stylizacje z 2 części garderoby, jest okej :)





Suknia - HHB
Kopertówka - Archive


~ Ane

4 komentarze:

  1. Nie lubię takich sukienek, bo z nimi tylko nieskomplikowane stylizacje można wykonać.
    Ładnie, choć bardzo prosto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie zdążyłam kupić:(
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo prosto, ale też bardzo ładnie... szkoda że do sukni nie można dołożyć jakiś dodatków, bo by to genialnie wyglądało.

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Suknia jest śliczna *-*
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń